4080371408 |
Recursos i eines G-Suite |
2019-2020 |
Taller a centre. Secundària Obligatòria |
|
|
|
26/2/2020 - 15/4/2020 (15 hores) de 15:30h a 17:30h |
|
INS Polinyà |
|
av. Sabadell, 1-3 (Polinyà)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental VIII
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
09/01/2020 - 19/01/2020 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Es presentaran les rúbriques com a instrument d’avaluació, fent èmfasi en la seva utilitat per aconseguir fer una avaluació formativa i formadora. Un cop conegudes les rúbriques, es dissenyaran rúbriques de forma acordada amb els assistents per tal que es puguin utilitzar de manera transversal al centre. A més, es presentarà l’eina CoRubrics que permet simplificar l’ús de rúbriques per fer co-avaluació i auto-avaluació per part dels alumnes.
|
| |
Objectius |
Aprofundir en el coneixement i ús de les rúbriques com a instrument d'avaluació (formativa i formadora), i en el disseny de de rúbriques que es puguin utilitzar de manera transversal al centre.
|
| |
Continguts |
- Rúbriques: què són? en quin context s’utilitzen? quina avantatges i quins inconvenients presenten?
- Exemples de rúbriques: valoració i crítica de les mateixes.
- Avaluació formativa i formadora: definició dels dos termes. Relació amb les rúbriques i ús d’aquestes per tendir-hi. Co-avaluació i auto-avalució amb rúbriques.
- Disseny d’una bona rúbrica: elements a tenir en compte. Avaluació competencial. Disseny de pre-rúbriques per dissenyar bones rúbriques.
- Disseny de rúbriques transversals per al centre: elecció d’aspectes comuns a avaluar i definició de les rúbriques a partir de les competències clau.
-CoRúbrics: una eina per avaluar amb rúbriques.
-La veu de l’alumnat: poden els alumnes dissenyar rúbriques? En quins casos és convenient?
-Altres accions per afavorir l’avaluació formativa i formadora: el feedback dels companys i dels professors.
|
| |
Observacions |
"Activitat passada a format virtual, instrucció 3/2020 de 13 de març. COVID19"
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
- D'acord amb el document de valoració final del centre i l'informe de seguiment dels serveis educatius amb el vistiplau de l'inspector/a del centre.
|
| |
E-mail |
crp-castellar@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
26/02/2020 |
1530 |
1730 |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
dimecres |
15/04/2020 |
1530 |
1730 |
|
| |